Campanie Tourism & Gastronomy în Moldova

Agenția de Investiții în parteneriat cu Asociația Națională a Restaurantelor și a Localurilor de Agrement (MĂR), îndeamnă sectorul HoReCa și toți bucătarii din Republica Moldova să participe la campania globală de promovare a experiențelor gastronomice.

Campania “Tourism & Gastronomy” este lansată de către Organizația Mondială a Turismului sub egida ONU (UNWTO), ca parte a promoției pe perioada pandemiei, cu mesajul #TravelTomorrow (călătorim mâine).

Aparent, se cere filmarea preparării unei rețete tradiționale moldovenești, care ulterior ar fi folosită la promovarea imaginii țării noastre ca destinație gastronomică.

În anunț au fost prezentate următoarele cerințe pentru video:
• Durata maximă 3 minute;
• Este încurajată filmarea de pe smartphone;
• Limba de prezentare – engleză, rusă, franceză, spaniolă sau arabă. Dacă vorbiți româna – video va fi nevoie să includă subttitre;
• Video trebuie să fie însoțit cu una sau mai multe imagini de rezoluție înaltă, ilustrând ingredientele și pașii de pregătire a rețetei.

Pentru participare la campanie încărcați materialele pe orice platformă de partajare a fișierelor (de exemplu: wetransfer) și trimiteți linkul la adresa: comm@unwto.org până la 1 mai, curent.

Participanții în concurs din Moldova sunt invitați să se înregistreze în cadrul campanie locale completând acest formular.

Textul original al postării îl vedeți mai jos:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *